Politica de check in/check out
Check in se face la ora 15.00
Early check in se poate face de la ora 10.00 in functie de disponibilitatea camerelor
- pentru check in inainte de ora 10 se achita inca o noapte de cazare.
Check out se face pana la ora 12.00
Late check out se poate face pana la ora 14.00 in functie de disponibilitatea camerelor si doar in cazul in care anuntati la receptie inainte de ora 12.00
- pentru check out dupa ora 14 se mai achita inca o noapte de cazare.
Modalitati de plata:
* Cash
* Carduri de debit/credit - acceptam plata prin carduri VISA, Mastercard sau American Express
* Tichete de vacanta - accepam tichete de vacanta pe CARD de la EDENRED, SODEXO si Up Romania. Va rugam sa ne comunicati valoarea totala a tichetelor de vacanta.
Politica de rezervare/anulare
Pentru rezervarile efectuate pe booking va rugam sa consultati pagina hotelului pe booking.com aici.
Pentru rezervarile efectuale pe site-ul nostru veti primi conditiile de anulare in emailul de confirmare trimis de receptie.
Pentru rezervarile efectuate prin agentii veti primi de la agentie conditiile de rezervare si anulare.
Politica de reclamatii
Pentru orice reclamatie va rugam sa trimiteti un email catre [email protected]
SERVICII GRATUITE
-safe – pastrare valori (nu rapsundem pentru bunurile personale, banii sau obiectele de valoare lasate nesupravegheate in camera - va rugam folositi serviciul gratuit de la receptie non-stop)
-pastrare bagaje mana
-informatii mersul trenurilor
- chemarea ambulantei
- folosirea trusei medicale
- chemarea taxiului
- livrarea corespondentei in camera
- trezirea clientilor la ora solicitata
- internet wi-fi in holul hotelului
- transmitere/receptie e-mail pe adresa hotelului ( [email protected])
- servicii telefonie pentru situatii urgente
SERVICII PLATITE
- inchirieri jocuri (remi, table ,sah) 10 lei /h
- servicii copiere si printare 2 lei / pagina
- servicii spalatorie -calcatorie 13lei/obiect vestimentar
- inchiriere prosop sau cearceaf pentru plaja 15 lei/zi/buc
* Animalele de companie ( caine, pisica, etc) – hotel doina nu accepta animale de companie. In caz de nedeclarare hotelul isi rezerva dreptul de a sista prestarea serviciilor de cazare si de a solicita turistilor eliberarea camerei, fara a fi afectat dreptul sau de a incasa tarifele si taxele aferente noptilor de cazare efectuate deja.
* Parcare:
= hotelul pune la dispozitia turistilor parcarea gratuita in limita locurilor disponibile.
= parcari publice din zona ( in fata hotelului spre bulevardul Mamaia, Promenada de la faleza intrarea disnpre mare) administrate de Primaria Constanta , 10 lei/ zi, sau diverse abonamente, taife /ora disponibile in aplicatia mobila ConstantaParking pe care o puteti descarca din GooglePlay sau App Store. Consultati aplicatia pentru mai multe detalii tinand cont ca HOTEL DOINA se afla in Zona 2.
Nu se fac rezervari pentru locurile de parcare.
Hotel Doina este monitorizat video.
Date societate:
SC COMPLEX DOINA SA
RO7796570
Hotel Doina, Mamaia, Constanta, Romania 900001
telefon fix: +40241831815
telefon mobil si whatsapp: +40787252673
Link catre ANPC